Harderwijk meet? animocheck

Suggestions for a meetup, but haven't the time to do it?
Need help with a meet, or want to check who's willing to come?
Post Reply
Nihil
Harderwijk meet? animocheck

Post by Nihil » Thu 08 Nov 2012, 19:44

Ik weet niet of het gebruikelijk is meteen binnen hetzelfde uur van registratie al aan de gang te gaan, maar ik wil toch m'n idee kwijt!

Een plaatsje naast mijn woonplaats waar het befaamde Dolfinarium zit trekt mij enorm!
We hebben het over Harderwijk.
Waarom is dit een leuke plek? Je hebt een mooi park aan de ene kant, een gezellig centrum aan de andere kant, en een superleuke boulevard!
Ik heb hier mijn eerste fursuit-outing gehad met iemand van Dutchpaw en het is nog steeds een van mijn leukste herinneringen.
Van af een parkeerplaats omgekleed gingen we door het centrum en langs de boulevard, allemaal mensen op terrasjes en andere gezelligheid.
Harderwijk is een vrij toeristische en ruime stad, en als je voor al om de stad heen gaat gewoon 100% veilig (of er moet een meeuw op je suit peopen).

Is dit misschien een idee voor de toekomst? ik hoef zelf niet persé te suiten, ik wil ook best spotten.
Ik hoor het in ieder geval graag! =]

SolarisWolfox
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Harderwijk meet? animocheck

Post by SolarisWolfox » Sat 10 Nov 2012, 09:01

AH SUPERIDEE!!! Harderwijk heft me altijd al getrokken, en mensen die in het Dolfinarium komen kennen natuurlijk a Wally de Walrus (goed, hij is een furry... sort-of natuurljk hahaha, die dikke walrus!) Centrum van Harderwijk ken ik ook wel goed, en het ziet er inderdaad supergezellie uit!

Ik ben er in ieder geval VIERKANT voor!!!!! YOU GOT MY VOTE!
We are furries! And we love it!

Nihil

Post by Nihil » Mon 12 Nov 2012, 23:27

Dat is er in ieder geval eentje ^^

LAD
Founder

Post by LAD » Tue 13 Nov 2012, 00:27

Ik wil er best casual een keer heen :) Heb je een voorstel over wanneer je het zou willen doen?
Mocht je post veranderen.. dan is het mijn hoofdletterspray! :3
~LADdian

Nihil

Post by Nihil » Tue 13 Nov 2012, 23:00

Hmm nog niet persé. Ik denk of in de kerst vakantie of ergens in het voorjaar? En wel een weekend dag.
Maar lijkt me leuk je te ontmoeten! geef ik je meteen die commission van Vido mee ^^

LAD
Founder

Post by LAD » Wed 14 Nov 2012, 00:58

je kan ook n keer komen buurten, we zijn vaak genoeg in zwolle :3 ;)
Maar tof! lijkt me gezellig! :)
Mocht je post veranderen.. dan is het mijn hoofdletterspray! :3
~LADdian

Nihil

Post by Nihil » Thu 15 Nov 2012, 23:43

Kan ook een keertje ja! Zwolle is wel te doen C:

Metalwolfify
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post by Metalwolfify » Thu 06 Dec 2012, 18:45

Mij lijkt het heel leuk, in het voorjaar, en in het weekeind, ik weet het veel noten op mijn zang :(
when you give money, you get less!
If you give love, you get more!!!!

Nihil

Post by Nihil » Fri 07 Dec 2012, 15:14

Goed plan! als het OV ook weer een beetje redelijk doet enzo.

SolarisWolfox

Post by SolarisWolfox » Fri 07 Dec 2012, 15:23

Heb ervaring met het OV in Harderwijk! Dat je heel lang moet wachten eer dat er weer een bus komt....... Maar het is wél een mooie stad!!!
We are furries! And we love it!

Nihil

Post by Nihil » Fri 07 Dec 2012, 22:38

Nouuuuuu de bussen maken niet heel veel uit.
Als je uiteindelijk op Utrecht centraal komt is het maar een uurtje met de trein en als we op het station meeten weet ik wel een mooie looproute naar een mooie plek =]
Maar idk, ik ga eigenlijk nooit met de bus.

Aerix_Spades

Post by Aerix_Spades » Fri 15 Feb 2013, 17:34

Lijkt me wel erg leuk om weer 's naar het Dolfinarium te gaan. =3

En het lijkt me ook wel gezellie als we het Centrum onveilig maken. ;p
Ik ben zelf geen suiter, maar heb wel wat acceswaren die ik kan dragen als er ge-suit word.
Maar het lijkt me wel gezellie. ~^w^~
Squirrely-cat and zombie kitten on teh prowlz, purrrz! >:3

warrapain

Post by warrapain » Fri 30 Apr 2021, 06:47

warrapain

Post by warrapain » Fri 28 May 2021, 14:53

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru

warrapain

Post by warrapain » Thu 01 Jul 2021, 12:15

Post Reply